Sklerotka – POLISH YOUR ENGLISH

Serdecznie prosimy o uważne zapoznanie się ze „sklerotką obozowicza". Jeśli po jej lekturze będziecie Państwo mieli jeszcze jakiekolwiek wątpliwości odnośnie spraw organizacyjnych wyjazdu Waszych pociech prosimy o kontakt z biurem. 

Gorąco prosimy uczulić dzieci na sprawę „pilnowania" cennych rzeczy (sprzęt lektroniczny, komórka, portfel...).

Apelujemy również o wspólne, świadome  zapakowanie z dzieckiem ekwipunku obozowego oraz podpisanie bagażu. Zminimalilzuje to możliwość zagubienia połowy ubrań i akcesoriów 🙂 co niestety wśród młodszych dzieci jest nagminne, ponieważ nie rozpoznają swoich rzeczy!!!

Zachęcamy, szczególnie rodziców młodszych dzieci, do przekazania nam depozytów pieniężnych - w podpisanej imieniem i nazwiskiem koprecie,  w niskich nominałach (5, 10, 20 funtów/euro).  

Jeśli Państwa dziecko ma zażywać podczas trwania obozu stałe leki, prosimy o przekazanie przy zbiórce przed wyjazdem tych konkretnie medykamentów zamkniętych w niewielkim plastykowym pudełku podpisanym na zewnątrz imieniem i nazwiskiem dziecka. W środku pudełka, do leków koniecznie prosimy dołączyć na osobnej kartce szczegółowy opis dawkowania oraz upoważnienie do ich podawania!!! Bardzo prosimy nie wyposażać apteczki dziecka w leki "na wszelki wypadek"!!! Obóz zaoptarzony jest w dużą apteczkę (i wszędzie są również apteki) i jeśli zajdzie taka konieczność w porozumieniu z Państwem lub z Państwem i lekarzem aplikujemy stosowne do stanu zdrowia lekarstwa. Bardzo prosimy również o podejscie ze zrozumieniem do całkowitego zakazu przekazywania dzieciom jakichkolwiek medykamentów do zażywania na własną rękę!!!

Podczas obozu obowiązuje zakaz kupowania  fastfoodowej żywności (chipsy, napoje gazowane, żelki itp paskudztwa), gorąco prosimy zatem również nie zaopatrywać dzieciaki na wyjazd w podobne smakołyki. Zachęcamy do kupowania owoców, batonów, wody, soków.

WYJAZD:

Zbiórka na PARKINGU obok CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ SOLVAY przy ul. Zakopiańskiej (obok CH Carrefour i kina Cinema City).
8 sierpnia 2015 (sobota) o godznie 11.00


PROSIMY O  BEZWZGLĘDNĄ PUNKTUALNOŚĆ!!!!

 
POWRÓT:

na PARKING obok CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ SOLVAY przy ul. Zakopiańskiej (obok CH Carrefour i kina Cinema City)
16 sierpnia (niedziela) około godziny 11.00-13.00 - precyzyjne informacje o przewidywanej godzinie powrotu podajemy na bieżącą z trasy

TRANSPORT:

Autobusem klasy lux (video, wc, klimatyzacja) zapewnia firma WIST www.wistautokary.pl

Trasa przejazdu Niemcy, Francja, przeprawa promowa do Dover, Anglia mniej więcej co 2-3 godziny robimy 15-30 minutowe postoje, zatrzymujemy się też w McDonaldzie gdzie we własnym zakresie można kupić coś do jedzenia. Do przejechania mamy około 2000 kilometrów.

ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE:

 

W angielskich rodzinach z uwzględnieniem dzieci Państwa preferencji personalnych.

PROSIMY NIE ZAPOMNIEĆ O ZABRANIU!!!!!!

# aktualnego paszportu lub dowodu osobistego
# na wszelki wypadek prosimy zaopatrzyć się w adaptery do gniazdek (na wypadek gdyby rodzina goszcząca nie zapewniała takowych).
# wygodnego obuwia (sandały i lekkie buty zabudowane typu adidasy), kurtki chroniącej przed deszczem i wiatrem.  
# cieplejszego okrycia typu lekki polar lub sweter (na wypadek gorszej pogody).
# poniweaż będziemy nad Atlantykiem prosimy pamiętać o strojach kąpielowych. Klapki pod prysznic, czepki i okularki pływackie też mogą się przydać:-)

Każdy uczestnik obozu  objęty jest ubezpieczeniem Bezpieczne Podróże  (Signal Iduna, ul Podgórska 36, Kraków 31-536). Sumy ubezpieczenia: Koszty Leczenia 10000 euro, Koszty Ratownictwa 5000 euro, NNW 15000 złotych, Bagaż 800 złotych, Sprzęt Sportowy 3000 złotych, OC 10000 euro). 

Prosimy również o wyrobienia Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowtnego do odebrania przy krakowskim odddziale NFZ przy ulicy Batorego 25 - zobacz jak wypełnić wniosek. Prosimy o przekazanie paszportów/dowodów osobistych oraz kart EKUZ-et instruktorom na zbiórce przy autokarze!!!

PROSIMY O ODDANIE WYPEŁNIONYCH KART ZDROWIA W NIEPRZEKARCZALNYM TERMINIE DO 5.06.2015!

PROSIMY O PEŁNĄ WPŁATĘ ZA OBÓZ DO 5.062015
1950 złotych (opcja z uczestnictwem w zajęciach językowych - dopłata 100 złotych
opcja z uczestnictwem w zajęciach tenisowych - dopłata 150 złotych) na numer konta: 34 1020 2892 0000 5602 0368 5161, dane odbiorcy: KRAUL WAKACJE, 30-698 Kraków, ul. Chałubińskiego 120 S - przy tytule przelewu proszę wpisać SŁODKIE LENISTWO Włochy + imię i nazwisko dziecka 

W terminie do 7 dni od pełnej wpłaty wystawiamy faktury VAT marża tylko osobom które wpisały dane "do faktury" w Umowie - zgłoszeniu

Oferujemy Państwu możliwości zawarcia  Ubezpieczenia Kosztów Imprezy Turystycznej (KIT), które pozwala odzyskać większość kosztów poniesionych z wyjazdem dziecka na wypadek choroby lub innego zdarzenia losowego. Chętnych prosimy kontakt z naszym biurem przed dokonaniem pełnej wpłaty.