Godzina i miejsce zbiórki

PARKING obok CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ SOLVAY przy ul. Zakopiańskiej (obok CH Carrefour i kina Cinema City) o godz 8:45.
I turnus 23.06.2024 (niedziela)
II turnus 02.07.2024 (wtorek)
III turnus 11.07.2024 (czwartek)
IV turnus 20.07.2024 (sobota)
V turnus 29.07.2024 (poniedziałek)
VI turnus 7.08.2024 (środa)
VII turnus 16.08.2024 (piątek)

 

Powrót

PARKING obok CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ SOLVAY przy ul. Zakopiańskiej (obok CH Carrefour i kina Cinema City) o godz 17:30

I turnus 02.07.2024 (wtorek)
II turnus 11.07.2024 (czwartek)
III turnus 20.07.2024 (sobota)
IV turnus 29.07.2024 (poniedziałek)
V turnus 07.08.2024 (środa)
VI turnus 16.08.2024 (piątek)
VII turnus 25.08.2024 (niedziela)

Terminy wpłat, dokumenty

Prosimy o wypełnienie i dostarczenie do biura KRAUL – osobiście lub za pomocą poczty tradycyjnej (na adres Kraul Wakacje, ul. Kalwaryjska 9-15, 30-504) – karty kwalifikacyjnej będącą podstawą do kwalifikacji uczestnika na obóz. Kartę prosimy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie dwóch tygodni od dnia otrzymania maila z potwierdzeniem rezerwacji (kartę otrzymacie Państwo od nas jako jeden z załączników poniżej wiadomości mailowej potwierdzającej rezerwację lub POBIERZ TU).

PROSIMY O DOKONANIE WPŁATY ZA POMOCĄ LINKÓW DO PŁATNOŚCI OTRZYMANYCH W WIADOMOŚCIACH MAILOWYCH:

  • PRZEDPŁATY W CIĄGU 48H OD MOMENTU OTRZYMANIA MAILA Z POTWIERDZENIEM REZERWACJI
  • DOPŁATY ZA WYJAZD DO DNIA:
    23 maj 2024 – 1. turnus
    2 czerwca 2024 – 2. turnus
    11 czerwca 2024 – 3. turnus
    20 czerwca 2024 – 4. turnus
    29 czerwca 2024 – 5. turnus
    7 lipca 2024 – 6. turnus
    16 lipca 2024 – 7. turnus

Faktury wystawiamy:

1) na osobę fizyczną – do 7 dni od pełnej wpłaty na dane wskazane przez Państwa w wiadomości mailowej przesłanej na adres: biuro@kraul.pl

2) na firmę – w przypadku podania danych wraz z numer NIP w momencie dokonania zgłoszenia przez formularz.

Zakwaterowanie i wyżywienie

Pensjonat „Noclegi pod Bukowiną”, Myczkowce 2, 38-623 Uherce Mineralne

Zdrowe żywienie i specjalistyczne diety

W porozumieniu z ośrodkiem układamy zdrowe, oparte na świeżych produktach menu na czas naszego pobytu. Przykładamy szczególną uwagę do zrównoważonej i zbilansowanej diety oraz nawadniania organizmu. W trakcie obozu zapewniamy dzieciom wodę mineralną do picia – prosimy wyposażyć dziecko w bidon, który będziemy zapełniać tylko i wyłącznie wodą.

Jeśli Państwa dziecko stosuje specjalistyczną dietę (np. bez glutenu, bez laktozy itp.), oprócz zgłoszenia tego faktu w formularzu zgłoszeniowym oraz w karcie kwalifikacyjnej prosimy o wysłanie na adres mailowy kraul@kraul.pl informacji z przykładowym tygodniowym jadłospisem stosowanym w codziennym żywieniu Państwa dziecka.

Co i jak spakować

Prosimy o wspólne, świadome zapakowanie z dzieckiem ekwipunku obozowego oraz podpisanie bagażu, pokrowca na rolki i samych rolek. Rekomendujemy stworzenie wespół z dzieckiem spisu ubrań, akcesoriów znajdujących się w bagażu i umieszczeniu go na dnie walizki. Zachęcamy, szczególnie rodziców młodszych dzieci, do przekazania nam na zbiórce przed wyjazdem depozytów pieniężnych – w podpisanej imieniem i nazwiskiem kopercie, w niskich nominałach (5, 10, 20 zł).

Prosimy o spakowanie:

  • zestawu do pływania (czepek, klapki, strój, ręcznik) w małym plecaku
  • butów sportowych (halówki, tenisówki) na salę gimnastyczną
  • wygodnych sportowych butów do zajęć sportowych w terenie
  • czapki przeciwsłonecznej i kremu z filtrem
  • ubrania do zajęć survivalowych (długie spodnie i bluza na chłodniejsze dni), którego mamie nie będzie żal jak się przybrudzi czy podniszczy
  • rolek z kaskiem i ochraniaczami, schowanych w osobny pokrowiec (np. dostępny w sklepach Decathlon – wypróbowany i spisujący się znakomicie)
  • kurtce przeciwdeszczowej i ewentualnie kaloszach
  • bidon, do którego będziemy nalewać tylko wodę!!!

    Dzieci, które jako wiodący wybrały profil tematyczny survival prosimy dodatkowo wyposażyć w:

  • latarkę/czołówkę
  • kalosze

Dzieci, które jako wiodący wybrały profil tematyczny jazda konna prosimy dodatkowo wyposażyć w:

  • bryczesy/getry/dresy – długie, wygodne spodnie
  • adidasy/trampki – obuwie pełne, poniżej kostki
  • kalosze
  • kurtkę przeciwdeszczową z kapturem

ZAPEWNIAMY POZOSTAŁY MATERIAŁY I SPRZĘT DO ZAJĘĆ PROGRAMOWYCH – również rowery!!!

Podawanie lekarstw

Jeśli Państwa dziecko przyjmuje na stałe leki, prosimy o ich przekazanie na zbiórce przed wyjazdem w zamkniętym w niewielkim plastikowym pudełku podpisanych na zewnątrz imieniem i nazwiskiem dziecka. W środku pudełka, do leków koniecznie prosimy dołączyć na osobnej kartce szczegółowy opis dawkowania. Bardzo prosimy nie wyposażać dziecka w leki „na wszelki wypadek”. Obóz zaopatrzony jest w apteczkę i jeśli zajdzie taka konieczność w porozumieniu z Państwem lub z Państwem i lekarzem aplikujemy dostosowane do stanu zdrowia lekarstwa. Bardzo prosimy również o podejście ze zrozumieniem do całkowitego zakazu przekazywania dzieciom jakichkolwiek środków medycznych do zażywania na własną rękę!

Ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej

Oferujemy Państwu możliwości zawarcia Ubezpieczenia Kosztów Imprezy Turystycznej (KIT), które pozwala odzyskać koszty poniesione w związku z wyjazdem dziecka na wypadek choroby lub innego zdarzenia losowego. Chętnych prosimy kontakt z naszym biurem przed dokonaniem pełnej wpłaty.

POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU ZAISTNIENIA ZDARZENIA OBJĘTEGO UBEZPIECZENIEM

W przypadku rezygnacji Uczestnika objętego ubezpieczeniem, Ubezpieczony zobowiązany jest niezwłocznie (ale nie później niż w ciągu dwóch dni) od daty zaistnienia zdarzenia, które uniemożliwi mu wyjazd – poinformować o tym organizatora podróży w formie pisemnej tj. przesłać wiadomość mailową na adres: biuro@kraul.pl, a następnie dostarczyć wymagane dokumenty potwierdzające zasadność zgłoszenia rezygnacji z podróży/przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej m.in. dokumentację medyczną Ubezpieczonego.

Transport

Autobusem klasy lux (video, wc, klimatyzacja) zapewnia firma TRANS DUET

Posiadamy Wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki Marszałka Województwa Małopolskiego.

Nasze obozy zgłaszamy do właściwego Kuratorium Oświaty. 

Zatrudniamy lubianą przez dzieci,  profesjonalną kadrę instruktorsko-pedagogiczną od lat z nami współpracującą.